Onsdag

Full fart, imorse skutta jag upp kl 7. Efter 3-4timmars sömn, sover dåligt eftersom jag är nervös över imorn, vill bara höra att allt ser bra ut på ultraljudet. & sen könet är ju en bonus om dom ser.. 

Imorse hade vi samtal på dagis, Wille är jätte duktig & har inga problem alls, han kan vara borta 2veckor & kommer in i gruppen som han inte vart borta alls, känns skönt att få mycket beröm & så över honom, blir man bra stolt.  

Sen så åkte jag hem & gjorde mig i ordning för att äta lunch med Denise. Vart kött & sallad & sedan vart de fika. Mums. Så himla kulit att träffa mina härliga kollegor igen..! 


Riktig Go fika vart de.. ! 


Ligger hemma i soffan & vilar lite, plockat disk & startat tvättmaskin. Så lite städning ska jag nog hinna med innan mannen min kommer hem.. Laga mat oxå, mat kassarna är as bra, vart super bra mat faktiskt. Tänkte köra fläskfilégryta idag med ris. Mums!